Sunday, October 10, 2010

10.10.10

Nak jugak abadikan tarikh ni dlm blog sueqaisara ni.. ngehngehngeh...

Anyway, skarang ni aku kat shah alam, tak abis2 lagi beraya. Tadi sempat tengok NONA kat tv3. citer pasal pernikahan dr.musz dgn dr.halina. Mmg grand habis... aku bukan lah fanatik sgt cuma suke jeeee tgk dr.musz punye senyuman tu.. yg kelakar masa dorg interview dr.H pasal perkenalan pertama tu. Rupanya gatal gak dr.musz ni ekkk... nak ajar dr.H sorg jeeeeee padahal ramai lagi kwn2 dr.halina tu. huhu...


Apa pun, Selamat Pengantin Baru utk Datuk Dr. Sheikh Muszaphar & Datin Dr. Halina. Tak sabar nak tgk siaran langsung Perkahwinan Kayangan kt tv3 malam ni.






Gambar2 di atas aku amik dr FB khairulhazwan dan Fuad Topa. Cantikkkkk sgt gambar yg diambil gabungan CS & Kukubesi. Kalau aku mmg tak mampu la... Buat gambar manipulasi tu rm1k weiiiihhh sekeping. Minimum 10pcs. SOk2 damia ke khalish ke da besar.. hope diorg mampu leeeer pasal aku mmg suka gambar2 camni.
Time aku kawen dulu hire CS gak tapi masa tu pakej murah lagi la... dlm 3k. Tu yg biasa2 je. Kalo yg grand2 tu ko kira la sendiri. Tapi hasil kerja mmg superbb. Aku suke sbb dlm storyboard album aku tu dah menceritakan suasana majlis. Skang ni sure da makin mahal sbb photographer pun makin mantap! Tapi kalau ada duit, ape ada halllll.. yang penting gambar ni mmg ada sentimental value esp pada org yg mmg pandai hargai seni. Mcm aku. cewahhhh...

Tapikan masa aku dpt album aku tu dulu ada la gak suara sumbang dlm family komen gambar2 tu. Cakap yg gambar tak edit la... kata pro tapi gambar pun tak edit cantik2. Mcm2 la siap ckp kalau kawan dia (future wed photog dia yg selang beberapa bulan lepas aku) tgk sure diorg gelakkan gambar dan album aku. Tapi aku diam je. Duit aku, gambar aku, sukati aku la!
Tapi aku nak gak tgk hebat sgt ke gambar atau talent photog tu. Sekali.. nan ado! Memang version 80-an punye la. Aku gelak dlm hati je la. Aku bukan pandai pun nak balas2 gelak kt org ni. Malas. eheh...
Apa pun aku bangga sbg salah sorang client CS. ni bukan advertorial. Takde dpt pa pe byrn pun aku promo diorg ni. Cuma aku sgt2 suka dgn gambar2 yg cs amik. Kalo tak, takkan dr.musz pun amek dorang kan... sure beribu2 payment tu..huhu...gempak!!! Ok lah.. nk surf pa pe yg patut pulak sementara anak2 tgh nap. Daa~

No comments: