Tuesday, September 11, 2012

Cuti-cuti raya


Masa raya ari tu kan raya kat Pahang. Memandangkan aku amik cuti seminggu sampai isnin tu..so lebih bagus kalau gi bercuti jugak di hari raya... Sempat booking hotel thru Agoda. Hari Raya ke-4 kami naik ke Cameron Highlands. Dari Bentong ke Raub ke Sg.Koyan sampai la ke CH. 

Plan aku nak bergerak pagi lepas breakfast. Tengahari dah sampai CH n nak lunch kat sana je..tak pun sampai kat Raub lunch dulu. Tapi disebabkan hal-hal yang tak dapat dielakkan atau disengajakan oleh bigboss, maka jam 1pm baru kuar rumah. Sampai raub singgah lunch kat Marrybrown.. dan sempat pulak beraya rumah sedare mare bigboss kat raub tu.. Last2 kul 6.30pm baru gerak kuar dari raub. 

Aku dah membebel dalam kereta. Bukan ape.. dah la nak naik CH tu berbukit2 kan.. Pastu kalau dah malam ni aku takut le jugak sebab bukannya byk kereta pun. Maghrib kat Sg.Koyan, terus shoot naik CH. Mujur jugak agaknye musim2 raya so ramai yang dari Utara guna jalan pintas CH ni utk balik ke pahang.... So hala kami ni sebijik je kereta kami.. tapi yang menurun laluan sebelah tu berduyun jugak la.. so tak la scared sangat kan? Cuma ada satu lokasi tu kabus mak aiiiihh tebal gile... tak nampak jalan.. guna lampu kecik baru bole nampak jalan... Apa pun alhamdulillah lepas 2 jam sampai kami di CH. Hujan pulak time on d way tu kan.... 

Apa pun, ni aku taruk sikit je gambar yg ada dlm hp.. pilih2 je.. hheheh... gambar yg lain dalam kamera. Tak sempat nak caj bateri...




Cam tak cayaaa je dah jadik anak bujang da si khalif ni ekkk...




Gambar bertiga je.. si abang susah sangat nak bergambar skang ni







Gambar family yang tak menjadi. Jenuhh nak bergambar. Tangan aku tgh lap airmata si abang sebab dia terjatuh langgar tunggul kayu. Berdarah lutut.. tapi aku nak jugakkk bergambar.. Sambil lap airmata n pujuk si abang, aku pun cakap la SMILEEE...SMILEEEE.... yang si adik lak ingatkan SMELL.... apa lagi, buat muka muncung pastu tangan dia tarik muka aku suh tengok dia... geram tak?? heheheh comelll budak ni!







Gambar lain nanti upload kemudian ok!



Now aku dah 5 months pregnant.... Still minum shake herbalife 3-4 kali sehari. Kat opis tak ramai lagi yang perasan aku tgh pregnant sbb baju2 kurung still loose... N muka pun belum kembang semangkuk.. Tapi better la kali ni. Coz last2 time punye pregnancy, by 5months je habis semua kembang termasuk la kaki aku siap macam kaki gajah. Sampaikan orang ingat dah 8-9bulan... hehehehheh... Alhamdulillah mungkin berkat minum herbalife ni kan... perut pun sbnrnye kecik, tapi doc kata baby sihat...









Ramai yang email tanya pasal program herbalife.. Alhamdulillah.. seronok bila dpt tolong bagi makanan sihat kpd semua orang! Promosi September masih berlangsung.. Cepat, jangan ketinggalan!!!




No comments: