Friday, August 29, 2014

Bintang hati







Jatuh hati sangat2 dgn lagu ni... kalau orang lain jatuh cinta pasal asyik dengar lagu ni dalam drama, tapi aku kan jarang dpt tgk tv. So bila on radio on d way pegi dan balik kerja tu la nasib2 la dpt dengar kalau lagu ni kuar...



Adoii.. sedapnye lagu ni.. rasa nak makan2...



Anak2 pun layan bila ibu da kemaruk nyanyi lagu ni.. Kalau izzara tu, mula2 dia akan jerit aaaaa!! Aaaa!! suruh ibu diam.. tapi lepas tu dia pun sama follow nyanyi walau pelat2. hahahhaa.. comel sangatt....



Dah tu je nak bagi tau.... :p

2 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

besar dah izzara pndai ikut mama nyanyi eh..hihi

Lily@MamaZaraZareef said...

besar dah izzara pndai ikut mama nyanyi ehhh..hihi