Monday, November 24, 2008

Hye Everybody!!




Selesai sudah program utara. Dari KLIA menuju ke Penang. Pastu ke Kedah. Pastu Perak. Sempat masuk Thailand kejap.. Penatt tapi heaven je rasanya dpt gi jalan2. O-owh.. tracking masuk gua gendang ngan gua itik tu memang aku tak dpt masuk. Frust woo tgk member2 meninggalkan kami (yg tak masuk ade la 4 org). Tapi nak wat cemana, dah la ujan malam sblmnye, sure jalan licin. Bila dgr cite2 diorg, lagi la aku bersyukur sbb tak ambik risk. Adventure.. aku sukeee sgt!!!




Pagi ni da masuk kelas balik. Bfast nasi lemak ngan milo panas di waktu hujan renyai2. Perghhhh konfem tido dlm kelas. Hehehe.. Sib baik ada laptop & wifi, idup la sket mata ku ini...




Nanti rajin cite lagi la yea. Haaa cite hot sket ni. Masa kitorg patah balik ke pekan lepas member2 start tracking, sorg akak ni telah didatangi OB masa dlm bas. Akak ni dgn OB berkomunikasi cara batin, patut la aku tgk dia dokk diammm je. Rupanya ada something. OB ajak masuk gua n stay dgn diorg. Siap ditunjukkan lagi cemana happening dan heaven nye perkampungan diorg. OB tu tak approach aku dan yg lain coz dia tau aku tgh pregnant, yg lain muda lagi.. Lagipun aku tau OB takkan approach org yang 'kosong' cam aku neh. Akak ni memang tinggi ilmu agamanya.. dats y OB suke.




** OB - Org B*nian




Daa~~

(Berposing dulu sblm diorg tracking.. DIORANG yea!!)




(Sempat lagi aku posing ala2 penat masuk gua, ni masa diorg benti minum kat dalam tu, aku follow pakcik catering antar food)
**Refer pic atas ni, kenal tak muka guy sblh aku? Org glamer masuk 999 2minggu lepas tak silap. Pasal serbuan kat PJ tu, rumah urut ngan cyber cafe yang kitorg join operasi tu. Takbley cite byk2, kang ade lak tonto baca blog neh, naya aku. ehhe

No comments: