Tuesday, September 21, 2010

Tidak kempunan lagi :)

Terima kasih kpd en.suami sbb berjaya dapatkan apa yang aku idam-idamkan semenjak mengandungkan Khalish dulu. Lemang periuk kera! Akhirnya pada hari raya ke-2 dapat juga aku merasa benda tu. Tak tau dapat dari mana. Katanya ada kawan yang bawakan dari Mentakab. Dapat 2 ketul tapi aku makan seketul je.. dah nama mengidam, bukan nak makan sangat pun. Nak merasa je sebenarnye...

Lemang periuk kera? Ermmm biasa je rasa dia. hehe..... tapi puas hati la dapat tengok lemang dalam periuk kera tu. Comel sangat. En.suami siap cakap 'tanak snap gamba letak kat blog ke?' Muahahahaha... kalo kamera hp ni elok, mmg aku da snap. Ni gambar raya pun tadek... apatah lagi lemang periuk kera di tangan aku.

Ok. Sekarang damia sibuk bercerita.

Damia ada 2 adik.. (sambil tunjuk 2 jari). 1 adik khalish amsyar. lagi 1 adik khalish amsyar jugak tapi dalam perut ibu.

heheheh...dia konfius la tu. Ermmm dia mmg nk baby. Sebab selalu dia pegang usap2 perut aku. Kadang2 bila aku usap perut sendiri, damia nampak dan terus tersenyum. Tak sabar la tu. Bole kata tiap hari tanya 'bila baby kecikkkkk (sambil tunjuk jari kelingking) nak kuar? mia nak dokong'

Sabar ye sayang... :)

5 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

wah..bagaimanakah rupe lemang periuk kera tuh..tk pernah jumpe pon..hihi

nway, tetibe teringat aritu sue kate senang klu bday anak2 sume bulan yg sama. rupe2nye mmg sungguh2 adik damia n khalish nk kuar bulan 3 jugak ek..=p

mamalieyna said...

waaah makin tak sabar kak damia ye..abg khalish?..hehe..taktau lg eh..tahun depan makin cerdiklah abg khalish pun..ooh eina pun tak sabar ni..^_^

green apple said...

lemang periuk kera????

Sue said...

lily,
ade sue letak dlm entry sebelum2 ni. kang kalo rajin sue paste gambarnye lagi ye. huhuhu... itu sume hint je sbnrnye.. sbb tak ready nak announce lagi. hikhik

************

mamalieyna,
khalish da mula buat perangai mcm kak mia dulu2. asyik nak berdokongggg je. nak patah pinggang dibuatnye..

**********
kak di,
yups.... nak jugak ke.. nnt suh en.wan carik kat mentakab. susah sket nk jumpa menatang ni..

eRaY said...

congratz sue
bertambah besar lar keluarga lepas nie
huhu rindu lak nak rase preggy lagi