Wednesday, September 17, 2014

Art atau seni..


Salam. Simple update, just nak galakkan mood sebelum masuk meeting ;)

Now aku dah mulakan project art untuk anak2 masa hari cuti. Target aku nak buat art at least sekali seminggu. Cuti weekend la kan. Start dengan sabtu lepas, kitorang buat art guna water color. Ikut suke budak2 la nak buat cemana pun kan. damia n khalish nak kaler gambar spiderman. Ok sukati la...

Khalif pulak.. since berus lukisan pun ade 1-2 je.. aku ajak dia mewarna guna jari je sudahhhh... kami berjaya hasilkan lukisan pokok. Very the easy peasy! Hahahah... Tapi lupa nak snap gambar la pulak...



N now, aku tengah kumpulkan kulit telur. 

Damia asyik tanya - nak buat ape...

Aku jawab - ade la..surprise! Haha

Sebab tak leh bagitau awal2. Nanti selang 5 minit dia tanya sampai aku fed up pulak nanti.. Dah cukup bahan, baru aku annouce. Next, nak carik art board ke hape namanya. Aku nak buat cam dalam gambar ni:








Masukkan paint dalam telur.. then bagi anak2 baling. pastu da kering nanti bole la gantung kat wall. hahaha... 

Semalam cuti Hari Malaysia pun, dah buat satu benda dah. 3D snowflakes ala2 frozen. Damia excited pulak nak letak kat wall bilik dia. theme frozen katanye... sukati la nak....

Cuma satu masalahnye bila nk buat art kaler2 ni, skang ni barang2 art sume pakai damia punye. So berebut, dan ada yang bergaduh2, nampaknye kena beli sorang satu set nanti ni... 

Ok till then.. bye

No comments: