Friday, September 12, 2014

terkena...

Salam..

Tadi dapat notification FB. Kawan aku tag nama aku kat satu gambar dalam wall 1 page ni.. Amboi suke hati je cilok gambar orang  masuk fb dia eh... kuahajo nama nye tu. Aku pulak dpt online fb kat hp kecik je. Tak puas hati sbb tak dapat nak report ke ape ke.. gambar tu aku up kat blog je rasanya. gambar masa pregnantkan izzara lak tu.... rasa macam batu jatuh atas kepala!

Tapi yang aku rasa tak boleh blah bila page tu tajuk nye : wanita hamil seksi

Hahahaha.. kot ye pon ko amik laaa gambar org lain yg lebih seksi. So lepas ni kena extra carefull nak upload gambar kat mana2 pon... APTB!!!

2 comments:

A.H.A.D said...

Ohhh aku pernah tengok page tu ada org share...tak sangka ko pun terkena.
bodoh giler admin page tu gambar org pregnant pun jadi...nampak sgt takde org nak

Arinie Ghazali said...

Ngerinya bila jadi camni. Kena report kat fb nih