Saturday, May 16, 2009

Gambar je

2minggu tak update. Dok kg seminggu. Takde maknanya nk online. Balik KL pulak, broadband leh plak tinggal kt kg. Lagi takde makna... So hari ni baru dpt online. Oh..semalam sudah mula kerja. Amat excited tapi skit blur lepas 2bulan bercuti.

Malas nak cite pa pe. Pale pening sket ari ni. So layan gambar yg tak seberapa je la yea..





Ni pelamin kawen. Tu dulu buaian damia masa cukur jambul. La ni jadik khalish punye la. Gmbr ni snap masa da lepas acara so nampak serabai sket la..
Eh..ade sape2 nak sewa buaian tu ke?? Bole saje drp dok terperappp tak di guna.







Cuaca masa hari tu panas berbahang. Khalish da meragam2. Bila bawak turun, dengar suara org marhaban terus dia senyappp je. Pandang sana sini. Good boy. Tapi bila masuk buai tak sampai 10mnt da melalak.



Teringat damia dulu.. sama macam ni. Nanti carik balik gmb damia dibotakkan..
Bila besar nanti, biar khalish tgk gmb ni. Baru dia tau betapa besarnye mulut masa tgh melalak.. hehe






Dan skang ni da pandai berborak dan sengeh2. 1st smile yg sempat ibu snappp.. sweettttttt sgt rasanye.
Dan pada hari ni, genap la umur khalish 2bulan.





2 comments:

TH said...

thanks for sharing gambar ctk :)

Jamal said...

salam, nak tanya tawaran untuk menyewakan buaian tu masih terbuka ke? kalau iyer atau tidak boleh SMS kan kepada saya maklumat tersebut di 017-2558200.(mona)

Terima kasih