Thursday, May 28, 2009

Baru 3 tahun....


Hari ini, hari ulang tahun perkahwinan kami yang ke-3.

Baru 3 tahun.

Masih panjang lagi perjalanan yang harus ditempuhi....


Errmmm.. macamana aku bole lupa yea? Seriessss.. aku lupa hari ni anniversary kitorg. Nasib baik dah set reminder dlm hp. Pagi tadi kat opis, cek hp, kuar reminder. Fuh.. terus sms yg tersayang.


Tadik dia kol.

Dia kata..nape tak amek hp tu? Yang malam tadi dia bagi kat aku.

Mana aku tau.. ingatkn mcm biasa, suh amik dan simpankan.


Tu la... lenkali balut la kalo nk bg adiah kat bini. Aiseyyy....

Mana aku tau dia nak bagi adiah anniversary, malam tadi..

Memang dalam kotak. Memang aku tau tu hp baru.

Aku ingatkan hp tu utk dirinya sendiri..

Aisey..melepasss!!!


Takpe.. malam kang aku tuntut balik. Huhu...






**Seriuss..perasan lawa gile time ni.. Ye la kan.. sume org kata dirinya paling lawa masa jadi perantinnnnn**





**Serius...aku tak tau betapa ramainye umat masa ni. Aku rasa mcm takde org. Tapi bila tgk balik dlm gambar (ni dan lain2) baru aku tau..sesakk gile ngan org ramai yg sudi dtg. Mekaseh...**






**Seriuss..aku kepingin gambar silhouette mcm ni. Dan2 tu aku suh abg photographer snapkan ala2 silhouette ni aaa.. sukee..sukee**

**Alhamdulillah..Damia hadir menyerikan hidup kami sebelum usia perkahwinan genap setahun**

Dan alhamdulillah... Khalish Amsyar pula menambah seri hidup kami anak-beranak, kini...

Dan juga baru aku tau.. tadek 1 pun gambar kami ber-4. Bukan itu saje..gambar khalish ngan ayahnye pun takde langsung barang sekeping. Nak kena snap byk2 lagi ni........

1 comment:

As said...

Happy 3rd Anniversary... Moga kekal ke akhir hayat... & bahagia disamping anak²...
suka tgk pic kawin tuh...nampak lain la...