Wednesday, May 27, 2009

Hajat anak harus ditunaikan..tak gitu?

Da 2 malam, aku rasa pening mcm nak pitam bila nak baring atau bangun. Nape ekk? Teringat masa pregnant, dekat2 nak bersalin dulu. Macam ni la jugak. Bila check, BP naik.

Takut gak kalau naik bp lagi.
Tapi mungkin sebab aku byk memikir kot.. mcm2 masalah skang ni. Esok lusa, ok la kot..
Malam tadi aku bgtau en.suami, weekend ni bwk damia jalan2. Tau apa dia kata?

'Ermm..ok.. kita balik kg la'


Asyik2 balik kg. Asyik2 balik kg.... aku nakkan precious moment utk kami ber-4 (dulu ber-3..awww)

Kalau balik kg, takde makna la.. ermm.. ahh tak kira!!
Tunggu hati aku sembuh dulu baru bole balik kg. Tahu??

Aku tgh berkira2 ni.. Permintaan anak harus ditunaikan. Tak sampai hati pulak rasanya nak dibiarkan mcm tu je.... Da sebulan lebih dia meminta.


'Ibu.. nak subang' sambil pegang earings aku. Hmmm.. berani ke nak kena tembak ni??
Tapi aku da cakap, sakit tau nanti pakai subang. Tapi damia kata 'tak pe..kann??'

Okeh..nanti kita gi ye. Ari tu ternampak sorang baby ni pakai subang emas, cantik dan simple jekk.. nak kena survey ni..


***********************************************

Congrats to my dear fren kerana telah pregnant anak ke-2!!
Berkat dokong khalish tu ari kott..hihihi

Dia tengah mabuk teruk skang. Sampai da bape kali kena masuk air sbb asik muntah dan tak lalu nak makan. Kesian.

Tgh search info kalau2 ada petua utk ilangkan mabuk yg teruk tu. So far, ermm ada 2 petua aku da bagi. Dia kata tak lalu nak buat. Kalau aku pun, tak lalu jugak nak minum air halia yg dicampur serai la..cengkih la..ape lagi.. dan lagi satu petua, kunyah beras. Mcm tak sanggup je!!

Nway, harap bersabar beberapa minggu lagi. Pastu sure okeh. Insyaallah..

No comments: