Monday, September 12, 2011

Kotak inai tapi bukan inai

First of all, aku nak bagitau yang apa yang bakal aku ceritakan dalam entry ini tidak bermaksud lucah atau apa2... walaupun _______ (isi tempat kosong). Just nak share sesuatu yang buat aku tergelak bila teringatkan kisah malam tadi.

Malam tadi kitorang kuar, cadang nak gi tesco beli pampers ngan susu. Tapi hsbd nak jumpa customer dia dulu kat rumah orang tu. Wahh teruja aku tgk rumah baru dia. Belakang hospital kajang je..... tak mampu dee aku nak beli rumah kat situ. Lepas hsbd setel dia punye hal, jam dah kul 11pm. Tesco pun da tutup. So singgah je la ka KK Supermart. Aku tunggu dalam van. Kami naik van company hsbd, budak2 yang beriya-iya sangat nak naik van. Aku ok je..lagipun ada ekon. Hehe...

Sampai kat KK, budak2 sibuk nak turun gi kedai tu jugak. AKu da ngantuk. So ayah dia la layan anak 2 orang tu. Baby tinggal kat rumah, da tido.. Bila da setel membayar dan masuk dalam van, damia excited sangat bagi tau aku:

'Ibu... ayah beli inaiii.......' - laki aku da sengih-sengih pandang aku. Apa hal plak ni. Dalam hati aku kata sejak bila dia pandai nak pakai2 inai ni...? Aku cuma pikir inai serbuk buat bancuh sapu kat rambut tu je..

'Mia nak pakai inai jugak... bole tak bu?' - laki aku sengih-sengih lagi. Pastu dia korek2 dalam plastik, jumpa, terus dia pass kat tangan aku suh simpan dalam henbeg. Aku pikir ape hallll la plak inai pun nak sorok2? Pastu aku tengok...............











Tau takk ape tu?






Nak konfem lagi? Nak lebih jelas?







































































































Ampeh! Patut la anak kata kotak inai. Gambar kat depan pun gambar jari kaler pink. Sabarr je la bapak diorang ni. Balik rumah aku simpan dalam almari aku. Tinggi. Tapi kalau mia panjat memang bole bukak.


So pagi tadi aku nak gi keje, kelam kabut damia nak bukak almari tu, nak pakai inai.... terus aku amek bawak masuk dalam henbeg gi keje..... Haaa kan tak pepasal jadi entry blog hari ni. Hahahahhahahahahaaaa!!!!!!!

No comments: