Wednesday, November 16, 2011

Gambar yang dah jadi jeruk zuchini :p

Aku ingat nak setting bagi gambar ni besar dulu baru upload. Tapi tak reti la.. So aku upload jugak la gambar2 ni. Macam da lama je blog ni tak berupdate, kan. Gambar raya haji pun belum lagi...


Kami ke sini:




Susunan gambar memang berterabur. Malas aku nak susun balik ikut kronologi.







Menantang obor-obor ni jumpa masa da nak keluar. cantik kan? Aku sukeee sangat tengok. Cantik betul. Kalau dapat bela kat rumah pun best gak ni.. taruk lampu macam2 kaler, perghhh mesti cantik!












Dah, malas nak caption bagai. Cuma gambar khalish kurang coz dia tak duduk diam. Sana sini dia pegi. Mujur je la ayahnye melayan. Dan mujur jugak bawak 2 camera. sebijik dah khalish pegang tak lepas2, sibuk amik gambar tah ape2....




























Dalam akuarium bulat tu ada ape tah.. macam belut tapi kecik sangat. duduk dalam pasir pastu tetiba keluar tegak je dari pasir tu. Khalif nak pegang.. hehe comel je tgk dia terkial2 tangan nak amik binatang tu.


























Masa ni nak amik gambar diorang bertiga. Tapi Khalish tak nak. Alaaaaa.. dah la takde gambar bertiga yang cantik.























Excited budak kecik ni tengok ikan2 yang banyak tu.... tak berkelip mata dia tengok.



eh tu je la gambar kat aquaria yang aku up. cukup2 la tu... Hmmmm lagi bape hari je nak cuti sekolah. Sabtu ni sekolah mia buat graduation day. Tak sure damia ada perform ke tak. Tapi aku pegi jugak la...


eh mia skang ni da pandai cakap indon. Bila tengok adik dia menyulur.. mia cakap 'ibu..tengok adik ni dah maju... majuuu lagi sampai sini'


Wahh MAJU!!


lagi satu, masa tgk gambar dia gi KL bird park dulu, mia tanya selipar sape yang dia pakai. So aku ckp, selipar mia la.. tau ape kata dia??????



KOK SELIPAR MIA KALER BELLUUUU?????? *biru*


Wakakakkakak... bahana maid indon dan bahana sinetron. Ampehhh!!

1 comment:

A.H.A.D said...

cantik obor2 tu...
khalif suka tengok fish yer? :)

aku tak pernah jejak lagi aquaria ni