Thursday, November 3, 2011

Kak di punye.......

Tadi baca blog kak di green apple. Hari ni besday rayyan rupenye... terus aku teringat sesuatu. Sesuatu yang ada dalam simpanan aku.





Bukan budak dalam gambar tu maksud aku. Benda ni sebenarnye.... oh mengimbau kejap kenangan lalu. Masa tengah sakit2 kat dalam ward. Masa tengah tunggu bukaan demi bukaan. Aku pun berjalan2 dalam ward. Tengok/baca apa2 lah yang tergantung kat dinding ward. Sampai kat noticeboard. Banyak sangat kad-kad ucapan utk nurse n doktor. Aku telek satu persatu. Aku baca satu persatu. Ye la kan.. boring katakan... sambil2 menahan sakit, sambil2 excercise tu, aku baca la......



Tetiba nampak ni:










Macam kenal je nama tu. Pastu baca sekali lagi. 28hari? Dianawathy? owh yesss.. konfem arrr ni kak di. Aku pun kuarkan henfon dari poket, terus snap. Tak dapat jumpa tuan badan, dapat baca kad ucapan ditulis tuan badan, seorang blogger femes pun jadik la kan..... hehehe...


Tu je sebenarnye nak cite. Kot2 la kak di baca, sure terimbau kenangan dan hazabb dia bermastautin selama 28hari dalam hospital. Aku yang bersalin n duduk wad 7 hari je tu pun dah macam hapeeee, ini kan org yg duk dekat sebulan dlm hospital. Gile ahhh.. tekanan mental dibuatnye!


Ok la. Happy besday to Rayyan!

1 comment:

Diana Ishak said...

hahahha...adoillaaaaaaaaaaaaaaa....akak pun lupa akak ada tulis ni.
baru now teringat lepas bersalin tu akak belikan coklat for the staff.
hhee..tq :)