Friday, November 4, 2011

Salam Aidiladha

Aidiladha kali ni insyaallah kami beraya di Bentong, Pahang. Mujur jugak la raya jatuh hari ahad, so isnin cuti.. tak payah nak apply cuti lagi dah. Teringat raya tahun lepas.. masa tu kami baru je dapat maid. Raya tahun lepas kat perumahan sini je.. 1st time la merasa beraya sendiri tanpa keluarga. Cewah.. ye la kan masa tu baru pindah, dulu duduk dgn mak aku.







Alalala khalish masa ni slimmmmmmm je! Sekarang masyaAllahhh... lagi berat dari kakak dia. Mana taknye, asyik makannn je. Sampai satu tahap aku terpaksa kontrol makan dia. Kontrol bukanlah tak bagi makan langsung. Aku kontrol, nasi sesenduk saiz budak punye makan. Kalau nak tambah just bagi sup n sayur @ lauk2 je... masa tu nampak la susut badan dia. Lepas tu bila opah dia duduk dgn aku, nafsu makan dia menjadi2 balik. Kalau dah suapkan dia makan, nanti bila opah @ bibik nak makan, dia pun join sekali. Susu pun kerap jugak budak ni....






Damia masa ni belum sekolah lagi. Baru 3thn lebih. Comel je.. tembamm! Skarang dah kurus.. dah gelap sket sbb tiap2 selasa ada swimming class kan...



Harap kali ni dapat la otak lembu lagi. Ada kawan teringin nak merasa otak lembu masak lemak cili api. Kalau ada rezeki nanti aku bawak balik KL dan masakkan utk ko ye, linda... Leceh nak mengerjakan otak lembu ni. Bukan senang2 je main masak gitu je tau. Kena buang dulu urat2 darah tu, kalo tak hanyirrr laaaa nanti!







Salam AidilAdha ....




1 comment:

AMIIZAA@Mieja said...

selamat hari raya sue:):)