Wednesday, July 30, 2008

Abang..cepat la balik!!

Dah lama tak outing sama2. Since abang pun banyak outstation jek, sampaikan aku dgn damia kena balik umah mak sbb tanak le tinggal be-2 jek kan.. hehe.. so this weekend abang dah kata dia free and nk outing sama-sama. Mesti damia suke. Sebab aku selalu perati, kalau ayah dia balik je mesti damia hepi sgt dan sangat manja ngan ayah. Tapi pa pe pun aku tau damia lagi manja ngan aku..hahaha.. sebab aku le slalu kena buli ngan damia!

So kat mana nk gi ek? Mula2 cam nak g shopping, sales kan.. tapi mesti damia boring je. Lagipun aku dah terbeban dgn mcm2 prob tempat keje. So mcm tak sesuai je nak pi shopping. Sebab nanti lagi tambah beban dengan $$ yang da terbang. Hahaha gile kedekut.. Yesss.. skang ni tak leh shopping lebih2. Ari tu baruu je lepas shopping. Gila aku cam ni.


Ermm..Aquaria? Tak penah gi sana.. best ke? Skang ni yg aku pk adalah keseronokan damia keluar dgn ibu ngan ayah. Dapat lah dia belajar sesuatu daripada belajar abeskan duit je. Hahaha.. and damia paling suke tgk FISH! Kat akuarium dia kata 'shhh'.. gi tesco dia nampak 'shhh', dlm animal planet pun dia nmpk 'shhh' so aku rasa ok la kot bwk dia tgk 'shhh' kat aquaria. hehe bole?


Lagi mana best?

Zoo? Dah pegi dah.. penat woo kalau nk gi lagi. Gambar dulu pun tak antar kedai suh print lagi. Tu la kalau da ade dunia digital ni. Sume masuk lam pc. Bila da terlalu lama sampai da tak cukup duit nk print. Nak bercuti-cuti mesia? Abang kata nanti la dulu. Keje dia tak abes lagi. Tak syok nak cuti2 masa kepala tgh serabut. Betul gak.. Tapi abang da janji nak bawak aku ngan damia pi bercuti lepas dia settle sume keje. Ke mana la agaknye yea, Damia?
















1 comment:

Puteri Satu said...

comelnya damia..lama tak jengok damia.....