Thursday, July 10, 2008

Bila nk kurus nehh?

Pagi tadi tgh kelam kabut nk g opis, sekali abang punggah satu rak ni pasal nk carik bluetooth dia yg dah ilang mana ntah. Sekali dia tarik album lama, aku pun bukak la.. hahaha sekali tgk ada gmbr lama kitorg, masa mula2 kenal dulu tahun 1999. Huhuhu... Tengok la aku.. slim kan?? Ni kira 1st year kat itm, abang lak kat upm. Dulu2 masa skolah aku gumuk gak.. pastu start form4 masuk teknik aku dah leh kurus.. berat aku masa tu rasanya dlm 63-64kg la.. berat gak tu tp kira ok la kan.. orang kata berat tulang. Ye la kan.. tgk aarr keturunan sume besar2 hahahha



Masa ni pose dengan baju suar baru. Baju time tu leh pakai saiz M, suar lady like leh pakai saiz 32 (ok wat....mula2 dulu pakai saiz 34 tuu) Huhuhu bila la bole kurus camni ekk??

Aku tgk testimonial org2 yg da amek HL ni sume leh turunkn berat badan. Kawan aku si mazz ni makan 2mnggu da turun 3kg. Pheww.. tercabar gakk kan? Tapi mahal la pulakk.. aku da tanya pendapat doktor, dia suggest aku minum susu Glucerna (actually utk diabetes tapi leh turunkn berat gak). Doktor tu kata dlm HL pun dorg taruk susu tu as a main ingredient. Bila tanye abang.. jawapan dia 'A'aa ayang gemok..' tapi bila aku kata suh sapot duit la nk beli itu ini.. dia kata 'ish tak yah aarr.. tah-tah bahaya ke ape ke?' Bole gituu? bengang nehhh... nak arapkan crony je? masa pakai bole aa turun 2inch. tapi nk kurus tu takde harapan la kalo pakai baju ajaib jek kann..

Arghhhhhhhhh... tensen tgk diri sendiri dlm cermin!!!

2 comments:

Diana Ishak said...

aku penah try minum HL mak aku, tak jalan la. Yang jalannya tetap makan biskut ngan teh o..:)

Sue said...

betul ke? penah dgr gak makan beskut ngan teh o tu... tapi dari sehari ke sehari tak buat2 gak.. asal lunch jek mesti ke kafe..