Thursday, July 24, 2008

Cerita semalam dan hari ni

Cuba teka apa dalam kotak ni??







Yea.. Hadiah utk suamiku dan juga damia. Jeng jeng jengggg..




Nanti2 lah aku bgtau ape dlm tu. Hehehe..


******************************


Takde mood la hari ni. Apsal ek? Hati ni rasa gelisah je.. dok berpikir malam nk balik umah mak ke nak dok je umah aku? Malam tadi tido berdua je ngan Damia. Tido awal lagi, kul 10pm. Balik je dari keje n amek damia, aku pun siap2 utk masak. Walaupun damia asik merengekk jekk.. akhirnya siap jugak aku masak. Macam buang masa n duit je kan padahal makannye aku ngan damia jek! Tapi kalau nk bungkus cam tak bes lak. Menu semalam adalah nasi putih, sayur lemak ngan udang goreng kunyit. Bole la.. yg penting selera damia! Lepas makan, damia sibuk nk susu plak.. da ngantuk. Nak tunggu dia sleep alamat berjanggut la. Aku cargas gosok baju keje.. masak air simpan dlm flusk n segala tugas2 dapur harus diselesaikan sblm masuk tido. Masa tgh kemas dapur n cuci pinggan, damia da tarik2 baju aku sambil mata dia da kuyu. Kesian...


So ade la 2-3 pinggan/brg tak sempat cuci, aku layan kan damia tido. Dgn aku skali tido. Hehehe.. pagi tadi mcm biasa mandi sblm damia bangun, kalu tak alamatnye dgn dia skali masuk lam toilet tu.. Aku siap goreng nasi utk bekal damia, pastu pantas je tgn ni mengemop lantai. Time ni damia da bangun, sambil golek2 atas katil. Pandai lak tu, lepas aku kata jgn turun, lantai licin.. dia dokk je golek2 atas katil sampai la aku selesai mengemop. Phew.. 7.15 siap2 tukar baju n siap2 g keje.


Hati ni berbelah bagi lagi nk stay je kat kajang atau balik umah mak. Last2 buat lucky draw! hehehe.. so keputusannya, kang aku balik je umah aku n kemas2 masuk brg dlm kete, pastu kang amek damia n terus menuju ke umah mak aku. heheh.. Ops mcm nk singgah kat tesco cheras jekk.. Big Apple.. Yeahhh.. Choc alien tuh, wait for me okehh..


**bahagia sgtt bile berdua je. Tapi terasa kosong juga bila abang takde ni. Aiseymen..**

No comments: