Tuesday, July 8, 2008

Lamanye tak update..!

Bz giler!!

Semalam ade meeting post-mortem apc. Wahh.. dasyatt sungguh. Kesian pun ada kat 'orang' tu yang ala-ala sume j/k dia pegang padahal keje cap ayam. Bagus jugak dato' wat meeting ni. Baru la tau apa yg di canang2 hebat sangat tu sebenarnye tak la sehebat mana,kan. Terasa sgt puas hati.. walaupun ada beberapa pihak cuba menagih simpati utk menyalahkan kami (j/k C) tapi nampaknya tidak berjaya. Hahahaha... So next event, aku nak bagi laluan pada mereka2 yg hebat tu utk takeover plak j/k C ni.. biarla aku & co. di tugaskn dlm j/k A ke.. B ke.. asalkan bukan C! Tak de tugas pun lagi bagus..

Phew~!
Pagi tadi berlangsungnya majlis angkat sumpah. Aku jadik penyambut tetamu depan lif dan usher ke bilik banquet. Penat dowhh.. ~ Alamak..Ahli majlis baru. Hope mudah bekerjasama.. hehe..

Damia plak..
Semalam kan abang amek towel nk mandi. Towel tu plak kaler coklat gelap (memang saje beli kaler tu sbb tak nmpk kepamm). Pastu damia tarik2 sambil merengek nk towel tu. Ingatkan ape hal. Abang bagi jek la.. sekali damia letak kat kaki aku yg tengah melunjur atas sofa.. pastu bley plak dia picit2 jari kaki aku.. Hahahahha.. sekali aku sudah ingat la..........
Masa abang buat reflexology (macam ni ke eja?) last 2 weeks kot, org tu kan letak towel kecik kaler coklat gelap kat kaki buat balut dan massage. Hahaha.. damia nk buat cam org tu la!!! Aduhaii dah besar anakku rupanya.. dah boleh ingat perkara yg lepas2.. tak sangka nye!!
Last weekend balik kg. Ahad gi kenduri kawen kat Antara Gapi. Panasnye cuaca.. tak tahann tgk anak dara perasan lawa nehh :





3 comments:

Diana Ishak said...

wahh best gila mengutuk senyap-senyap kan...hahaha

mazzuana said...

wahhhh sikit punya hangin nampak??? relaxxxx..biarkan luncai terjun ngan labu-labunya

Sue said...

Apple--> Mmg besttt.. hahaha

Mazz--> hangin la kan bila org tuduh kita bukan2