Monday, June 9, 2008

9 June 2008 - My Birthday!!

Happy Birthday To ME...


Happy Birthday To ME...


Happy Birthday To Myself..


Happy Birthday To Me..

Syukur alhamdulillah.. Hari ini - 9 Jun 2008- genap umurku 28tahun. Syukur sangat2 di atas pelbagai anugerah yang Allah berikan. Syukur alhamdulillah kerana hari ini aku masih di izinkan untuk menyambut ulang tahun kelahiran ku. Semoga Allah memanjangkan usia ku dan memberkati semua rezeki yang di beri.
Terima kasih buat suami yang telah memberi sepenuh kasih sayang sejak perkenalan kita hampir 10 tahun lalu. Dan terima kasih buat Damia yang selalu menceriakan hati ibu..
Okey, stop ayat2 skema tuh! Malam tadi before tido, seperti biasa aku tukar pampers damia, pakaikan socks apa sume. Pastu aku pon siap2 tido. Abang kat luar - tengok tv. Baru je mata nak lelap tetiba abang call. Dalam hati aku kata -Aik.. dekat pon nk call2??- Jam masa tu kul 12.01am.
Abang : Ayang wat pe?
Ayang : Ermm nk tido ler.. nape
Abang : Happy birthday..!
Ayang : Mekacehhh.. ingatkan abang lupa!
Abang : Tak ah.. mana leh lupa..
Ayang : Ye la, mana la tau. Ayang saja je diam, nk tgk abang ingat ke tak. Hihihihi...
Abang : Ok lah.. gi tido. Babaii.. heheh
Wahh.. hari ni rasa bahagia sangat2. Dalam keta tadi saje jek cakap kat damia - Hari ni besday ibu... - Damia pun sengih2 macam paham. -Hepi besday jugak kat damia- Yea.. hari ni pon damia genap Setahun 3 bulan. Pastu damia terus suap biskut kat aku. Hehe.. hadiah utk ibu ekkkk.. pandai anak ibu.
Ok la.. nk wat keje. Keje..keje....

2 comments:

PuteriSatu said...

suka la tengok gambar2 kat sini..nampak hidup....bahagia...best...sweet family..damia pun dah semakin besar kan...

isz_3707 said...

Happy Birthday sue.. :) ..semoga happy selalu..