Thursday, March 26, 2009

Damia oh Damia...

Damia... ibu rinduuuuu sgtt kat damia.
Damia wat pe kat kg skang? Tak ingat ibu ke...?

Ibu dah sihat ni. Balik la sini cepat, sayang... boleh main dgn baby khalish.

Setiap waktu ibu teringat damia.

Tgh menyusukan baby khalish, tiba2 ibu terdengar 'Ibuuuu..'. Terngiang2 suara
damia panggil ibu kat tangga. Tapi bila ibu toleh, damia tak de...

Ibu rindu...........

Ikut hati ibu, tak mau ibu lepaskan damia ikut nenek balik kg ari tuh. Tapi bila difikirkan keadaan ibu yg tak sihat lagi.. dgn baby khalish lagi.. ibu terpaksa relakan..

Opah tak kuat nk jaga damia. Damia nak main kat luar kan? Ibu tau......

Ni ibu da kuat sikit. Baby khalish pon tak meragam sgt. Ibu yakin ibu boleh jaga damia..

Balik la sini, sayang..

Sepatutnya ayah da janji nk bwk balik damia, semalam. Tapi ayah ada keje pulak.

Ayah kata ahad ni baru ayah bwk balik damia. Ibu tak sabar sgt. Hidup ibu kosong tanpa damia..

Ibu sunyi... kalau lah damia ada.. mesti seronok(walaupun penat)

Owh.. rindunye ibu pada damia..

4 comments:

okinokiyo said...

sue, sedihnye..yela tak penah pisah dgn damia alih2 takder kan?sedih aku dgr.takpe lgi berapa hari je ni...ok?
get well soon...

niza said...

sue!!!ko wat aku nitik air mata la sue...tetiba jek aku rasa nak blk umah skang nih...uhuhuh...sue..ko jaga diri ko leklok tau...dah lps 2 minggu tu insya allah dah kuat la...aku lu masa damia 2 minggu jek aku pantang umah mak aku...pastu aku blk penang....pantang sindri disamping jaga aqil ngn damia skali...mandikan damia..hubby aku dia takut sket nak pegang baby kecik2 nih...lembik dia kata...wat keje umah lg...alhamdulillah xder ape2...aku tau ko pun bleh!!!hidup commander!!!uikss..tetiba...hikhik...

As said...

alahai.. sue sedih nyerr... mmg rasa kosong idup ni kalo xde anak dekat kiter... w/pun ader bb kecik.. tp rindu sgt ngan anak² ni... sabar jer la... nanti damia balik sure sue happy... bleh dia main ngan bb khalish

Sue said...

thx all..

dulu masa kursus 3 bulan bole je tinggal damia (even balik tiap mggu) tapi ni lain sikit perasaannya. agaknye sbb dok kat umah tu yg teringattt je.

serius.. terbayang2 damia muncul kat tangga.. kat dapur.. tersengih2..aduuhhhhhhh

kadang husbd terucap perkataan yg damia sering sebut cth : 'dah..dah..dah..'

lajuuuu je air mata ni turun tak kira tempat.