Monday, March 23, 2009

Hello, world!!

Alhamdulillah.. Ibu damia telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 16hb Mac 2009 jam 7.48malam di Hospital Serdang.


Berat baby 3.3kg. Kurang 0.05kg berbanding damia dulu..

Dan alhamdulillah jugak, pengalaman kali ke-2 ni boleh dikatakan kurang sakitt berbanding yg pertama dulu.
Keesokan harinya, ayah bwk damia dtg melawat. Dari luar pintu da boleh agak bunyik derapan kasut milik damia. Bila dia masuk je ke dlm bilik, 'IBUUU......IBUUUU..' dan damia terus meluru kat ibu yg terlantar atas katil.
Bila ayah ckp ada baby, baru dia perasan dan mula la sibuk nk tgk baby. Tgk pulak baby guna selimut yg sama dgn damia masa damia lahir dulu. 'Mia nye....mia nye..' sibuk tarik selimut tu. Tapi damia da faham bila ibu kata 'Bagi baby pinjam yea...'
Pengalaman yg dialami dari awal hingga akhir, insyaallah akan diceritakan di post akan dtg ;)
Dan kini mempersembahkan kepada dunia........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KHALISH AMSYAR BIN KHAIRULL AKBAR

12 comments:

Azure said...

Alhamdulillahhhhh

Congrats to both of u..n damia jugak =)

okinokiyo said...

sue, congratss..nama payahnye nak sebut..nak panggil apa tu..damia, dah jadik kakakk.be a good kakak okeh?

PuteriSatu said...

tahniah..alhamdulillah dah selamat semuanya..syok aar ada baby balik kan...

As said...

Tahniah....
Sepasang la suka kami....
nanti damia dah ader kawan la....
Congrats...
Damia be a good kakak ya...

isz_3707 said...

Congratsssssss..dah dapat sepasang, aku jelez tapi aku takut nak ikut jejak langkah ko. Mesti kakak damia happy dapat adik..selamat berpantang dan selamat bf (ucapan standard aku kat mybayi haha)

nkniessa said...

alhamdulillah....
tahniah sue.. bestnyer dah sukup sepasang... (",)

mazzuana said...

congrats sue..

syahnana said...

congratossss sue....
alhamdulillah dah selamat...

dzi said...

congratz... alhamduillah

Sue said...

thx all... da sepasang ni cukup la (alasan terbaik nehh ;) )

mai..panggil khalish = yg suci/murni/ikhlas

iszan..cpt2 le bg naufal adik. Woi..seriauu gile nk melalui pengalaman labour room kali ke 2. mcmserik pulak

ct RUBI said...

congrats sue!! selamat berpantang & happy bf!

zalinnda said...

hello khalish..errmmm..bestnyer nama..cant wait to see n hold u..so after this..make sure u have a good planning ok hehehe..(u know what i mean right?huhu..)