Monday, August 2, 2010

Take Off - Shop - Touch Down


Sorry sebab blog bercuti lama.
Alhamdulillah, percutian kami sangat menggembirakan walaupun memenatkan.
Hehe.. bawa anak2 kecil tak semudah yang dijangka.
Dulu damia sorang.. senang la jugak. Tapi bila dah ada khalish, agak meletihkan sebab melayan kedua-duanya... merajuk.. bergaduh, berlari sana sini. Tapi yang penting, mereka sgt menghiburkan!!!
Nanti ada masa, kita cerita pulak pasal holiday itu.. walaupun tak pergi jauh, yang penting Damia & Khalish sudah merasa naik flight di usia yang masih muda... *dekat pun mau pengsan, kalau jauh tatau la apa nk jadi pada i nanti * huhu...

2 comments:

gee ryder said...

wah bestnye!
becuti kemane tu??

Sue said...

hihii... dalam mesia je gee.. next entry ok. ahahha mcm gempak je konon nk rahsia2.