Tuesday, February 24, 2009

False Contraction ke?

Semalam masa kat opis lagi terasa ada contraction. Maybe False Contraction kot... Malam pun kerap kali jugak contraction. Time perut mengeras sakit tu la.. time tu jugak Damia sibuk tanya itu ini... Aku da tak tau nk layan mana satu? Nak layan sakit perut ke nk layan Damia. Nasib baik ayah dia ada. Last2 aku masuk bilik n berehat. Tapi biasa la.. damia sure ikut aku punye. Sambil baring2 sebelah aku, sambil bukak laptop dia, sambil mulut menceceh tah apa apa.

Last2 aku suh dia gi kat ayah, tukar pampers. Dapat aku lelap mata sekejap. Sedar2 dengar suara damia menanges2 kat luar bilik. Lampu hall da terpadam. Aku ingatkan black-out tapi lampu bilik on lagi. Rupanya si ayah takutkan anaknya... Bole plak damia tanak tukar baju. Dok berlenggeng dgn pampers je.. Pas aku pujuk baru ok.

Ermm.. risau jugak kalau bersalin awal. Dok ckp2 dgn baby, kalau nak kuar, biarla lepas ibu buat besday Damia. Kesiann damia nanti. Dah la tiap hari tanya 'epi beday tu uuu???' Ibu pon nak makan kek jugak!! Hehe... Just a simple party je nanti. Macam thn lepas. Just invite anak2 jiran sajek dan adik beradik ku... tu pon da penuh rumah!

Tema? Owh sudah decide. Mula nak bagi beberapa sample tema utk damia pilih. Tapi last2 aku yg pilih je la... hahaha....

No comments: