Wednesday, March 10, 2010

Gara-gara celeb bday damia malam tadi maka...


Hari ni dpt MC. Sebab cherry berry dan muntah2 gara2 lewat makan malam tadi. Sebabnya... malam tadi celebrate bday damia. Tapi kecil-kecilan aje la sbb mcm kesian pulak kalau hari jadi takde kek segala... Just invite paklong damia anak-beranak je.. yg dok sebelah umah. So ada la anak2buah damia *Yea..damia sbnrnye sudah bergelar MAKLONG dan aku sudah bergelar nenek(??) apakah? oh tidakkkkkk!!!!*


Aku just beli kek kecik je kat King's Confectionery. Kek haruslahh bercirikan kanak2 ribena. Kalau ikut kesedapan, nak je g beli SR nye cake tapinye nak kartun2 tu kena order dulu kan.. Pastu sempat g tesco just beli nugget ngan keropok2. Aku pk utk budak2 je.. terlupa pulak mak bapak budak. Hehe.. Nasib baik ayah damia balik awal semalam. So dia belikan KFC.

Kul 10pm baru aku makan. Perut mmg lapar tp tak sedar pulak. Sure da masuk angin. Patut la malam tadi khalish pun tak lena tido. Agaknye susu tak sedap kot. Ciann adik.. So pagi2 ni aku dah muntah... n cherry berry 4kali. Gagah jugak nak pegi keje. Lepas drop anak2 kat rumah babysitter aku cargass ke klinik Mega kat kajang. Alamak..sekali dpt MC. Doc suruh rehat. Kalau lahh rumah dekat..bole la balik. Ni rumah da la jauh. Maka masuk jugak la ke opis. Tapi aku kan MC. SUkati aku la kan nak tido ke ape? Hehehehhehe...

Laparnye perut.. Pagi ni sempat makan kuih 2 bijik je (sebijik damia da sebatt). Beli odw g rumah babysitter. Skang da kul 10.46am. Lapar gile.... Mana laaaaaaaaaa roti kukus yg aku order ni. Lambatnye la sampai. Oh aku bukan kat kantin rite now. Tapi dalam opis. Minta tlg staff belikan. Hehe..

Owh lagi satu lupa nak cite. Damia skang ni asik berangan jadik PRINCESS ok. Siap cakap ...

'Ibu..ni mia pinsessss tauuu'

'Ok.. Damia princess.. Eh Damia princess ke Princess Mia?'

'Pinsessss Miaaaaaa!!!!'

Huhuhu.. masa movie Princess Diary kuar kt tv3 ari tu (tak silap) dia siap ckp, ni la Pincesss Miaaaa sambil tunjuk kt diri sendiri. Gedik!

Oke..makanan sudah sampai. mari kita makan.. sila..sila..

P/S : Dear MarshaZliyana @ Mummy Izzara.. nape blog tak leh dibaca? Da dekat 2weeks aku try tauuu... Bila bukak blog tu, ade kuar.. tapi any post tadak pon. Kosong. Yilekkkkkk!! Awatt nehh?

2 comments:

Siti said...

Birthday ti Damia. Semoga menjadi anak yang Solehah.

Sweet sgt kek tu.:)

Sue said...

thx siti...