Monday, April 19, 2010

Entry mcm rojak!

Cute takkkk?
Khalish kegelian tgk sugar glider. Siap gigil2 lagi badan dia.. ehhe
*abaikan walker yg da kepam tu, tapi bila da cuci, bersih balik :D*



Siap posing pandang muka ibu, dan tangan pun pegang ekor sugar glider.
Pas snap terus dia jadi penggeli siap gigil2. eekekekke


Ms. World From China....
Masa ni bila tgk balik gmbr dlm phone, waaa gebu rupanya anak dara aku. Tgk lengan dia..rasa nak geget2.


Ops..pic ni mcm senget ye tak? *teringat cikgu ye tak*


Ni hasil pam sepanjang di Awana, 3h2m. Alhamdulillah...







Me n my best buddy, Linda dlm class.




View from our room @ Awana. Best je tgk org swimming!



Okey... Lusa nk g Genting View Resort pulak. Adehhh kalo Awana kan besttt..
*ceh nak p kursus ke nk tido sedap2 kat hotel?*

3 comments:

mamalieyna said...

rojak la jugak tp ok saje..hikhik..tak tahan tgk kegeliaan si khalish tu..sian die..huhu.. anak daramu mmg gebus! ^_^

As said...

berani nyer khalish pegang.. huhuhu
anak dara itu sgt comei ngan cheongsam nyer...
banyak nyer.. rajin sue...
awan mmg best
(ini pu rojak jugak jwpan...hahaha)

Sue said...

mamalieyna,
hehehe mmg kelakar tgk dia geli tu...

as,
yups awana mmg bestt. makan pon best