Friday, May 28, 2010

4 tahun laaahhhhh!!!

Alhamdulillah... hari ini genap 4 tahun sudah. Masih baru lagi. Masih jauh perjalanan kami,insyaallah....

Syukur kerana kami telah dikurniakan 2 orang cahayamata.. Syukur sangat2.

Semoga Allah jadikan kami pasangan suami isteri yang berada dalam penuh kasih sayang, penuh perasaan sabar dan tolak ansur, semoga rezeki kami tiada putusnya dan Semoga hidup kami saling melengkapi antara satu sama lain. Amin ya Rabbal Alamin...


Majlis Resepsi 28 May 2006



Majlis Merisik & Pertunangan 28 Ogos 2005










*memang hover kannn? Mengalahkan perantin Ekekekeke...pedulik apa*

Sweet Memory
Tasik Kenyir




p/s: walaupun abang bukan lah type yg romantik, tapi ayang tetap sayang tauuu :D


5 comments:

Quiyah & Hasrul said...

congrats, tarikh ni pon kitorg dah 4 tahun kenal..

Anonymous said...

uikkk ... tak romentik dia cakap kat aku ... tak romentik takpe ... janji penyayang dan paling penting cinta tu ...

Jiey^Mien said...

Hepi anibeseri..
=)

The Queen Bee said...

lainnye muka u suee

Sue said...

Quiyah,
ye ke... congrats to both of u jugak

*******
en.anon aka suamiku,
ehehe terharu baca ur komen ni :p

*********
jiey,
thx dear...

**********
Queen bee,

Lain ekk...? ahaha skang da tua lol