Tuesday, October 5, 2010

Pagi2 dah buat aku hangin!

Aku...
paling tak suka orang tak tepati masa.
Paling benci kalau kena tunggu orang lama-lama.
paling menyampah kalau dah penat tunggu, tiba2 cancel.

Aku...
memang boleh berbudi bicara.
tapi kalau kau tak boleh tepati janji.
boleh tak kau inform aku?

Aku..
bukannya penunggu...
bukan tunggul kayu yang takde perasaan.
bukannya tok pekong nak tunggu kau.. melanguk tak tentu masa

Kau...
ada henfon, sila campak ke longkang
kalau tak reti nak telefon
tak payah bagi macam2 alasan
kalau dah seharian aku tunggu kau
tapi batang hidung pun tak nampak!

Kau...
tolong ingat.. nak berjaya yang penting tepati masa!
tak kira lah dengan kawan.. dengan lawan
atau dengan kaum keluarga sekalipun
tapi kalau kau kata masa itu tak penting
jangan salahkan aku
kalau apa yg kau buat semuanya tak berjaya
kalau org paling dekat dgn kau pun tak ambil kisah lagi

sebab kau cuma pentingkan diri sendiri!

Gerammmmm..........

2 comments:

mamalieyna said...

ishh marah sgt nmpknya ni..sapelah KAU yang tak menepati masa tu?!..huhu...cool k.. ^_^

Sue said...

huhu... KAU itu adalah ramai... nasib2 la sape yg terasa. tapi yg penting, bukan mamalieyna, ayep & family. eheheh