Thursday, February 24, 2011

Sape nak tengok damia nyanyi?

video

Best tak? Tu lagu faveret dia.. tapi malu2 la pulak bila aku record dia nyanyi. Hehehe... da besar anak ibu ni rupenye.. Oh ada lagi satu lagu feveret yang dia selalu mintak aku on kan kat hp. Dia tak tau tajuk lagu tapi dia akan cakap camni:

ibu, nak lagu 'nobadi nobadi tocu'...

agak2 korang lagu apa kah itu? ehehe mesti semua dapat teka punye lahhhh!!!

4 comments:

Amiizaa2001 said...

comellll auntie geram:):)

Lady of Leisure said...

nobody nobody tocu.. rasanya tau mesti lagu yg slalu kat tv tu kan ekekek... comel la damia nyanyi.. :)

lily azliyana @ mama zara said...

heheh..sweet jek gaya damia yg malu2 kucing bile ibu nk rakam video die..paling tkleh tahan siap ade sore adek jadik 'penyanyi latar' lagi..=p

nway, pasni lehla rakam die nyanyi lagu nobodi nobodi tocu tu yek.kompem cute giler..hehehehe

Sue said...

k.mieja,
geram, jangan tak geram. ekek...

*****
lady,
yup betul. Lagu nobody. hehehe

****
lily,
penyanyi latar tu memang tak tahan. hahahha..dia pun sibuk nk nyanyi jugak.