Friday, September 26, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Terima kasih kepada Niza dan Hardlena yang mengirimkan kad raya online kepada saya, skang ni saya balas balik kad raya ni. Sila la ambil yea.. tampal kat pintu rumah okeh!


Ni kad raya drp Niza, kawan masa di UiTM Segamat dan sama2 join Majlis Perwakilan Komander Kesatria. Kecik molek je orgnya tapi anak dah 2! Hebat ko niza...hehe



Dan ini kad drp Hardlena yang saya kenal melalui forum MYBAYI. Cantik orgnya.. kad pun cantik.


Thx ya frens.

Kepada anda semua yg membaca blog ni, sila la terima kad raya saya. Tak de la cantik sgt. Tak sempat nak buat cantik2 coz busy siapkan kerja. Kena settle sblm cuti raya kerana lepas raya, saya akan terus mengikuti kursus selama 3bulan. So kepada kawan2 sekerja, kita jumpa tahun hadapan okeh! (saya tau anda baca blog ni.. ngehngehngehh...)

*************************************

Time rehat hari jumaat ni, boring2 blog hopping dan surf internet.. tetiba teringat gift yg aku dpt. Tak penah pun bukak even benda ni da seminggu atas meja aku. So utk memanfaatkan masa yg ada ni, maka aku pun bukak la nak tgk apa isinye. Aku ingatkan kuih raya..ye la da nak raya da ni kan?

Aku sukeee kotaknye. Cantik. Baldu dan bercorak2. Sgt sesuai utk menyimpan segala barang kemas yg ada. Takpun simpan je segala brooch yg ada.

Dan bila dibukak kotak ni, naaahhh~ Kurma dgn gula2 kacang pistachio (erkk..gula2 ke? Tak sedap pun. Erkk kantooi le plak aku tak pose hari ni) Plastik gula2 tu (yg tepi2 kurma tu) tertulis Esfahan-Hezar Jerib. Apa maknanya?


Aku dimaklumkan gift ni pemberian Alam Flora (Kajang kot). Nway thx!

No comments: