Wednesday, December 1, 2010

Saya ada tiket free untuk kawan-kawan..

*sticky post*


Salam kawan-kawan..

Ni nak buat GIVEAWAY yang pertama. Tak reti la nak buat2 GA ni. Tapi memandangkan ada sesuatu yang saya nak beri kepada kawan-kawan sebagai menghargai masa2 yang anda luangkan untuk singgah di blog saya, tetapi benda tu terhad, maka saya buatlah GA ni. Ikutkan hati nakkk je bagi kat semua orang. Tapi harap maklum je la ye. Dah nama pun terhad.

Syarat² untuk menyertai giveaway ini adalah:

1. Tak perlu jadi follower.. tak yah susah payah, sape2 pun bole join
2. Cuma tinggalkan komen 'Saya Nak Tiket Ituuu' di ruangan komen entry ini
3. Pastikan dalam komen anda menyatakan nama dan email anda untuk dihubungi



Senang je kan?? Tak payah nak kira biji kacang dalam balang. Tak payah nk kira berat seekor kibas. Tak payah nak agak2 harga sebiji pesawat Qatar Air. Hehehhehehhehhhhhhee....

Tarikh tutup adalah pada hari Rabu 1hb Disember 2010.

Yang bertuah akan memenangi :







1 @ 2 tiket masuk ke Sambutan Ulang Tahun Hai-o
Tempat : Stadium Tertutup Shah Alam
Masa: 12pm - 7pm
Tarikh: 4 Disember 2010
Artis jemputan : Faizal Tahir & Adibah Noor
Yang bertuah bakal membawa pulang Suzuki Swift, barangan kemas Habib Jewels & etc..

No comments: